Blightmind

Helt okej dag ändå

Kategori: Allmänt

Ja, trotts att dagen började mäkta grinigt då jag inte hann sova så mycket mer än runt 4h där så blev den rätt okej ändå.
En finfinbarnvagn för 250:- jag menar, hur kan man inte springa runt av lycka ungefär? Fint skick och i full funktion, en brun/svart kombi. Har ingen bild på den atm men de kommer väl med framtiden, no? ^^
Sedan har jag fan en ordentlig datastol nu! Då Rasmus hade 2 huserande hemma hos sig så fick jag den ena. Väldigt generöst, jag å min något besvärliga kropp tackar och bockar te tusen ^^'
Och ja, har ju klämt i mig 0,5l SIA chokladglass te Black Books, humöret är alltså över medel nivå och jag tror jag överlever ännu en natt! Kanske skulle man mysa lite som nörd framför Sims med en kopp te, ba för att jag kan?

Nå det var väl vad som hänt i stora drag. Alltså egentligen inge mer avancerat än vanligt dårå.
Bjuder på random bild, bara för att jag är så jäkla smex i mina Potter brillor (y'
TTYL

Kommentarer


Kommentera inlägget här: