Blightmind

Bara för att jag kan

Kategori: Allmänt

Ja, gör ett litet inlägg bara för att jag kan, inte för att det finns något egentligt att uppdatera om.
Idag var mor och jag nere i Olofström och hämtade hem soffan, som för övrigt gjorde sig väldigt bra på sin plats och detta firades med att se en film på TVn och proppa i sig lite Toblerone glass och vit choklad <'3
Skulle gjort Stroganoff idag med, men för lång tid utan mat och att jag glömt tina korven gjorde att de fick bli nudlar, så onyttigt för hela slanten. Stroganoff blir det imon!

Så, har alltså myst satan idag och varit allmänt lat med allt. Rollat lite med Lolliethe och bara varit. Det enda som saknas är en mysig dusch, men tror inte mina grannar blir värst glada om jag drar igång den atm.
Nå, man kan icke få allt.
Imorgon blir det eventuellt att vara lite social med Alex om allt går som planerat. Får se hurvida jag har råd å ta någon buss dock, pengarna tryter, hårt å vara fattig och ännu mer ska läggas undan till den sablarns elräkningen också. Tsk Tsk.

Hur som, var väl lite sådär kort och gott.
TTYL

Kommentarer


Kommentera inlägget här: