Blightmind

På beställning

Kategori: Allmänt

Ja, 'inganamn' tyckte att jag skulle börja uppdatera min blogg igen och well, jag kan väl göra som hon säger och ge er en liten snabb koll över mitt liv. Hur vida jag komer fortsätta blogga något sånär får vi la se, ingen aning för tillfället.

Jag har fått min lägenhet! En två i Tingsryd och numera har man fått upp de flesta grejer osv så det börjar faktiskt likna ett hem ta mig tusan! En liten soffa ska in och tavlorna ordnas och sedan är de kirrat.
Det som återstår är Danys rum, men får vi väl ta nästa månad eller så. Och efter det är jag redo att ta emot en liten inneboende ^^
Bilder på lägenheten kommer..
Och på tal om inneboende så är saken i min mage i v. 31+6 idag och magen den växer å blir allt jobbigare å jobbigare för var dag som går tycker jag. Numera är allt svårt, inklusive att vända sig i sängen.
En ny Belly Update kommer..

Så ja, nytt boende, sjukaste hemlängtan efter och ständiga rörelser i magen är väl vad som hänt.
Visst har jag ett fartfyllt och intressant liv? ;)
Nå, snabb koll på vad som hänt sedan sist och vi får som sagt se hur vida jag kommer ta tag i bloggen igen eller inte.

TTYL

Kommentarer

  • Idaaaaaa säger:

    Och jag tycker fortfarande att det är en jäkligt bra idé c;
    Så du borde fortsätta..
    c;

    2012-09-12 | 09:19:41

Kommentera inlägget här: