Blightmind

Long time finally a see

Kategori: Allmänt

Jaha, dagen började idag vid halv 2 då min far väckte mig med att ringa på dörren och skapa en smärre panikattack. Jag hatar när det plingar på dörren utan att besök väntas, då jag alltid förväntar mig något som kommer lägga mit liv i ruiner. Paranoia för hela slanten!
Var väl lika bra, annars hade jag nog fortfarande sovit så trött som jag är nu för tiden.
Vi drog ner till Veteranmarknaden, bara för att upptäcka de läskiga tiderna kl. 8-14. Vad för marknad har de tiderna? Förutom Veterranen dårå.

Efter detta så bar det av till Urshult för att gästa hos Alex. Och detta mina damer och herrar, skedde ju inte igår!
Det har nog inte skett sen runt Maj och då bara ett kort besök vid min mors köksbord. Så återseendet var väldigt trevligt. Slapp ju laga mat, fick njuta av sällskap samt kela med mysig, pälsig River!
Jag tror jag fått med halva hunden med hem på mina kläder..

Så ja, fick skjuts hem för någon timma sedan så nu sitter jag här, skriver lite rollspel och proppar i mig det sista av min Tobleroneglass. Något överskattad, men hey! Det var ju choklad ;)
Kanske ska man ta en kopp te med innan sängen?
TTYL


Cuz I fukking bjuder på den!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: