Blightmind

Soffa & Kvällsaktiviteter

Kategori: Allmänt

Jahopp, nu VAR jag bombsäker på att denna dagen kommer jag verkligen spendera utan besök på om så 5min för första gången sen jag faktiskt flyttade in, men icke!
Blev att åka jungfrufärd med Lojs då hon ju fått sitt körkort och självklart ville testa detta. Och klart ställde man upp som sällskap, alltid trevligt å ses.
Så blev en random tripp till Konga och sedan att glo lite på Roberts 'Tre trappor upp' hos Li och Per, som jag för övrigt aldrig träffat förr (y'
Förutom detta lilla kvälls event har jag inte gjort mycket mer än å tvättat idag, behövdes med tanke på hur lite kläder som faktiskt passar numera.. ;S
Och ja, idag fick jag göra min efterlängtade Stroganoff <'3

Får räcka som update *alladjubalravlättnad*
TTYL

Och här är då en bild på soffan, som Jausse tyckte jag skulle slänga upp för visning.
Den lila filten ska bytas emot en röd, men den ligger kvar hos mor så tja, man tager vad man haver.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: