Blightmind

Sociala veckan & Muffins!

Kategori: Allmänt

Ja det är nog fan ta mig sociala veckan. I alla fall om vi räknar en vecka tillbaka ifrån idag eller så.
Ensamvarg som jag e så måste jag erkänna det mäkta mäktigt att jag lyckats umgås med Jausse, Rasmus, Lojs och om några timmar även Tubbie! Haha, snart fyllt kvoten för socialt behov för ett halvår framöver ^^
Men det har varit förvånansvärt trevligt faktiskt (: Skulle ju blivit lite bad å skit i helgen med, me Jausse, Maxi å några te kanske, men blev tydligen inställt så "/

Och ja! Köpte ju floursocker som jag glömt så nu jäklar e mina muffins klara!
Amerikanska blåbärsmuffins med färskost topping är helt okej, men de hamnar dock inte på favorit listan.
Nästa gång blire allt att göra mina kladdmuffins med choklad topping C; Det är omnomn de! Kanske skulle Lojs göra mig sällskap till bakdagen med ^^

Så ja, bjuder på otroligt loffig bild där jag kör en extremt löjlig pose med en muffins (y'
Inte varje dag, indeed inte varje dag..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: