Blightmind

Hallelåja

Kategori: Allmänt

Jag är världens segaste på att uppdatera: jag vet!
Ehm, men finns inte så mkt att säga, som vanligt. Var på marknaden igår med mor, rätt trevligt. Blev dock inte att få hem något förutom lite godis.
Usch, måste sluta äta godis! Men mina enorma cravings på choklad är av gluttony style! >.< Men vad fan gör man när folk börjat köpa hem godis ÅT mig UTAN att jag ens bett om de! Jag har inte självbehärskning nog att hålla mig borta från det när de väl ligger hemma å ba väntar D:

För övrigt ska jag ner te stan imon å möta upp Rasmus då vi ska kolla på en barnvagn. Den förra blev de krabb med så blir att kika på en annan. 250:- för en hel å fin kombi Oo Jag ba sitter å undrar vad haken e för något. Vi får la se.
Annars händer typ, nada? Fått tiden till Aurora, 20 September, men annars är det lika dött som vanligt (y'
Får räcka som dryg update tycker jag.

TTYL

Kommentarer


Kommentera inlägget här: