Blightmind

Welcome 2 My Crib.. Yo

Kategori: Allmänt

Nå, bilder på min lägenhet som den ser ut i nuläget, för er som inte är ett skit intresserade!
Tavlor ska upp, så väggarna e tomma atm. Lev med det.


Vardagsrummet är nu kombinerat vardagsrum/sovrum då det är en tvåa och sovrummet kommer agera barnkammare.
Så, Detta är le sovrum när man knatar in ifrån hallen.


Och från ena kortväggens prespektiv (dörren till vänster) så är detta övergången från sovrum till vardagsrum, eller något.


Samma perspektiv, fast närmre.
Där borden nu står kommer soffan att befinna sig, bordet får då agera soffbord.


Från bordens perspektiv.
Jag kör stenhårt på tjockTV. Av de simpla anledningarna:
• Jag fick den av mor
• Jag AVSKYR TV program och använder den därav bara till DVD filmer. Då film på TV
är tusen gånger mysigare än på datorn.


Från det stora fönstrets perspektiv.
Övergång från vardagsrum till sovrum le other way samt min fullsmockade hylla och dörr till hallen (y'
Och eh ja, luftmadrassen där huserar hörnet då min syster stannade över natten och jag vet just nu inte alls vart den ska få plats för tillfället förutom just DÄR.



Från TVns perspektiv.
Och nej, den lilla tavlan på hästen ska inte hänga där.. jag ville dock inte ha den på golvet atm.
Och nu, nog med bilder på mitt tomma vardagsrum O.o LoL


Hallen från Sovrums Vardagsrummets perspektiv.
Och eh, dörren som så vacker suddar i högra hörnet e till köket. Men förra ägaren av lyan
hade tillräckligt bra smak för å ta bort den. Så den ska ner i förrådet så fort han kan tänka sig ge mig det!


Hallen från andra hållet.



Köket från hallens perspektiv.


Min diskbänk med disk (den bjuder jag på) från vänster om bordets perspektiv.

Nå, det var vad ni får se.
Toaletten är av nada intresse och Danys rum är för tillfället förråd, alltså inte färdig barnkammare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: