Blightmind

Belly Update #8

Kategori: Graviditeten

 
Jahopp, redan i vecka 25 då (: Eller ja, 25+1 närmare bestämt, om vi ska vara mer exakta.
Börjar bli allt klumpigare å klumpigare nu tycker jag. Och hungern har börjat bli lite mer påtaglig igen. Synd bara att detta innebär en stor kamp att hålla sig borta från sötsakerna xD Men vi jobbar på det !
Så lite över 3 månader kvar då.. kan inte vänta tills allting är över. Dels är jag så sjukt nyfiken på å träffa Dany å för det andra så vill jag bara släppa all stress över bakterier, mat osv osv osv.
Fast visst, när hon väl är ute så blir det ju att oroa sig för PSBD ._. Inte en lugnt stund här, nono.

Men för övrigt mår vi bra. Järnbristen gör mig fortfarande sjukt trött och eftersom magen e som den e så kan jag bara ta dem var tredje dag.
Dany sparkar på, mer påatgligt nu och hon har även lärt sig att störa insomningen för mig med att sträcka ut sig och karate kicka på ömma ställen ^^' Och urinblåsan är rätt populär vissa dagar med, till min stora fasa.
Jag kommer kissa på mig X antal gånger när hon blir lite större om hon fortsätter i denna takten (y'
BM igen den 14. Prata amning, ser fram emot detta (: Något nytt på agendan mer än massa blodprov å ångestframkallande stunder på vågen x'D

Men ja, var väl allt för denna gången (:
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: