Blightmind

Super Duper Segt

Kategori: Allmänt

En överdrivet seg dag, javisst. Mestadels för att ingenting egentligen blev som jag tänkt mig och för att den här förbannade järnbristen gör att jag bara sover, sover å sover och jag kommer aldrig te skott att göra något annat än å vara sisådär halvt kreativ här och läsa sönder boken.
För det andra så borde det vara dags att designa mig en bloggdesign. Problemet är ju bara att jag inte kan ett skit om kodningen på blogg och inte fan känner jag någon som kan eller är villig till att hjälpa heller. Vilket e rätt surt.
För vad är det för mening med att göra grafik när man inte kan använda den? Bara en fråga..

Så ja, ännu en sådan där meningslös, as tråkigt uppdatering. varit varmt som fan idag så vart helt död, annars hade jag planerat lite foto. Men som sagt, för varmt. Bara tanken på den behövliga duschen får mig att tuppa av på grund av värmelsag.
Så, vi får vänta tills inatt och kanske fördriva tiden med de där muffinsen. Men då involverar det massa disk, å jag e helt yr i mössan av trötthet.

Aja, slut på klagosången för idag dårå. Don't worry, there will be more (y'
TTYL

Kommentarer


Kommentera inlägget här: