Blightmind

Ännu en dag

Kategori: Allmänt

 Ja, regnat har det gjort så dagen har ju varit väldigt lik de flesta andra tack vare det, även om solen nu kikar fram.
Precis diskat å känner mig sådär äcklig om händerna å ska snart ut å hämta mitt te. Det är väl ungefär vad som hänt å kommer hända idag.
Däremot var jag i stan igår med mor. Blev att dra hem ett par nya BHar eftersom man vart tvungen å hoppa upp te C kupor nu, ett par smycken och ett nytt modem (y' Åså fick jag ju en ny bad topp av mor då de andra inte riiktigt passar längre. Däremot orkar jag inte langa bilder.
Och ja, Tubbie var ju här Tor-Fre och vi glodde lite skräckisar. Eller komedier eller nått, folk gillar ju att omedvetet blanda de två genres tillsammans (y'

Men annars har det vart lugnt och kommer väl också vara lugnt.
Ner å handla lite frukt sen återgå till den något uttjatade vardagen.
Men får vara så sålänge.
TTYL

Kommentarer


Kommentera inlägget här: