Blightmind

Belly Update #10

Kategori: Graviditeten



Nå, en utlovad Belly Update här då!
Är nu i vecka 32+3 och det börjar närma sig the D day! Dany må hara datumet den 7 November men är ju normalt att föda emellan v.37-42. Så snart kan det dimpa ner en liten avkomma när som. Även om veckorna nu kommer gå mäkta drygt!
Jag börjar bli stor. Eller nej jag är inte speciellt stor, men jag känner mig enorm och det börjar bli vääldigt svårt att utföra vardagliga sysslor som städning, bäddning, disk och dusch av låren och neråt, då böja sig inte är min favorit syssla.
Är fortfarande livrädd för tanken på en förlossning, även om jag verkligen vill ha en naturlig sådan och med så ite medicinsk hjälp som jag bara förmår. Så förhoppningsvis kan Aurora nu den 20de hjälpa mig lite med detta.
Magen mäts nu runt 29cm och utav det vi kan se hos BM så verkar Dany må väldigt bra. Hon är ett rörligt litet barn som nu placerat sig med huvudet neråt i förberedelse för utgång! Sedan hur vida hon behåller detta eller bjuder till säte i sista sekund får vi ju se. Men vi hoppas på det bästa!

Ja, det finns väl egentligen inget mer att säga samt massor mer att säga, men jag väljer att stoppa där då jag inte tror det är av intresse för mina få läsare att, tja få reda på de där små sakerna som antagligen bara jag finner så otroligt vackra atm.
Så, en lite kass cambild visar min mage sant de tre små bristningar jag fått. Får se om de dyker upp mer, kunde inte bry mig mindre (: Det tillhör!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: